اخبار

بازتاب خبری سخنان دبیر همایش ملی برند در ورزش در سایت خبرگزاری ایرنا

مشهد -ایرنا- دبیر همایش ملی برند در ورزش،دکتر سید مرتضی عظیم زاده، گفت:کشتی با چوخه در خراسان بزرگ از ویژگی های ناملموس است که در خون این مردم وجود دارد و می تواند به عنوان برند ورزشی این خطه معرفی شود.

دکتر سیدمرتضی عظیم زاده روز پنجشنبه و در حاشیه سومین همایش برند در ورزش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کشتی با بحث های آیینی، معرفتی و پهلوانی خود می تواند برای ما در ورزش، ارزش آفرین باشد.

او همچنین در خصوص ویژگی کلمه برند اظهار کرد:این کلمه ویژگی هایی دارد که تا کنون معادل فارسی کاملی برای آن در نظر گرفته نشده است و این موضوع در کتاب “برند در ورزش” مورد بررسی قرار گرفته است و همچون کلمه تلفن و پست که معادل فارسی ندارد جایگزینی کلمه های نمانا، شناسه و ویژند نمی‌تواند جامعیت معنی برند را بردوش خود بکشد.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سومین همایش ملی برند در ورزش همچون ۲ همایش قبل، در راستای ماموریت این دبیرخانه که همان توسعه و کاربرد علم برند در صنعت ورزش است پیگیری می‌شود.

عظیم زاده افزود: در همایش‌های قبلی نشان داده شد که مسیر توسعه تولیدات علمی برند در ورزش، نقش مهمی را ایفا می‌کنند و امید است این همایش نیز در همین راستا موثر واقع شود.

وی ادامه داد: همچنین در این همایش تلاش می‌شود تا با رویکردی کاملاً علمی و حرفه ای به ارزیابی و انتخاب برندهای برتر ورزشی نیز پرداخته شود و این اقدام آغازی برای ایجاد رقابتی حرفه ای در صنعت ورزش خواهد شد.

دبیر همایش ملی برند در ورزش با اشاره به رونمایی از چند برند جدید ورزشی گفت: این همایش محلی برای ارائه آرا و نظرات جدید در حوزه برند در ورزش توسط استادان و دانشجویان است.

عظیم زاده با اشاره به محورهای این همایش افزود: در این نشست، مفاهیم برند شامل هویت، ارزش ویژه، تصویر، شخصیت، معماری و ارزش گذاری برند بررسی می شود همچنین برند و علوم مدیریت، جامعه شناسی، اخلاق، روانشناسی، اقتصاد و توریسم بررسی می شود.

وی اضافه کرد:از جمله محورهای این همایش می توان به برند باشگاهی و سازمانی در ورزش، برند شخصی در ورزش، برند و بازاریـابـی، برند و کارآفرینی، برند و بین الملل و همچنین نقش برندهای ورزشی در پدافند غیر عامل اشاره کرد.

دبیر همایش ملی برند در ورزش در خصوص تفاوت این دوره با دوره های پیشین گفت: در برگزاری سومین دوره این همایش به هدف خود که همان نزدیکی بین بدنه اجرایی ورزش و علم است نزدیک شده ایم که برگزاری این دوره در محل اداره کل ورزش و جوانان نشان از همین نزدیکی دارد.

عظیم زاده با اشاره به حضور تنی چند از استادان علمی مطرح حوزه ورزش در این همایش افزود: انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی به عنوان یکی از بازیگران مهم ورزش استان نیز به صورت پررنگ در این دوره از همایش ظاهر شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مقاله برای ارائه در این همایش تخصصی پذیرفته شده است که تعدادی از آنها در قالب سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه می‌شوند.

این خبر در سایت خبرگزاری ایرنا قابل مشاهده است.

روابط عمومی انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *