اخبار

بازتاب خبری سخنان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سومین همایش برند در ورزش در سایت خبرگزاری ایرنا

مشهد-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:بین علم و پژوهش با ورزش فاصله بسیاری وجود دارد و هنر ما باید این باشد که علم را به ورزش نزدیک کنیم تا آن چیزی که در دانشگاه تدریس می شود بتواند به اجرا نزدیک شود.

علی اکبر هاشمی جواهری روز پنجشنبه ۲۱ اریبهشت 1402 و در همایش برند در ورزش افزود: اگر علم در ورزش و سایر حوزه های مرتبط با آن نفوذ کند، صنایع، محتاج، ورزش خواهند بود و اگر ورزش به خوبی هدایت شود، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر اکنون حامیان مالی ورزش دائمی نیستند ولی با شکل گیری برند، این حامیان، خود به استقبال ورزش خواهند آمد و پای کار حمایت از ورزش خواهند ماند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت:باید به جایگاهی برسیم که اگر اکنون صنایع به واسطه مسوولیت اجتماعی در ورزش هزینه می‌کنند خود صنایع علاقه مند به سرمایه‌گذاری در ورزش برای کسب سود باشند.

هاشمی جواهری افزود: پیام این همایش باید این باشد که هر بنگاه اقتصادی بتواند از مسیر ورزش برند سازی کند چون پدیده ورزش در دنیا بی بدیل است و جایگزین ندارد.

وی اضافه کرد: با ورزش می توان فشارهای اقتصادی و اجتماعی را کاهش داد ولی متاسفانه از این ویژگی ورزش بهره برداری نمی‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید نیازهای جامعه ورزشی تشخیص داده شود و جوانان کارآمد بتوانند در شرکتهای دانش بنیان و فناور برای ارتقای ورزش فعالیت کنند.

سومین همایش برند در ورزش صبح امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی کار خود را آغاز کرد.

این خبر در سایت خبرگزاری ایرنا قایل مشاهده است.

روابط عمومی انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *