وبلاگ

عضویت در انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی

عضویت در انجمن صنعت ورزش

عضویت در انجمن صنعت ورزش: همانطور که قبلا بیان شد. انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی، به عنوان اولین انجمن ثبت شده در تمام اتاق های بازرگانی ایران در حوزه صنعت ورزش این افتخار را دارد.که نگاه صنعت محور به ورزش را در اتاق ساری و جاری نموده است.

چند نکته در خصوص اینکه چرا انجمن برای عضویت به شما نیاز دارد:

  • به منظور اینکه نگرشی که در معتبرترین تشکل خصوصی ایران (یعنی اتاق بازرگانی) نسبت به ورزش ایجاد شده تعمیق پیدا کند، انجمن نیاز به اعضای علاقمند و دلسوز دارد.

 

  • اگر این سوال را از خود بپرسیم که چه کسی در ورزش هست که دلش برای ورزش نمی تپد و دلسوزی ندارد؟! خواهیم دید که به جرات می توان گفت که هر فردی که در ورزش هست. عاشق آن است. در غیر این صورت حوزه های دیگری بوده و هستند که درآمد شاید بهتر و کم دردسرتری داشته باشند. به عنوان یک فرد دلسوز ورزش، این حق شماست. که در انجمن صنعت ورزش عضو شده و به هم نوعان خود که عضوی از این خانواده هستند کمک نمایید.

 

  • ورزشکار، مربی، مدیر، تولید کننده، فروشنده، و … هر کسی که در ورزش وجود دارد خود را عضو یک خانواده می بیند. چون همه یک هدف داریم و آن هم توسعه سلامت و نشاط ایران و ایرانی است هدفی که هر روز آن پر از خیر و برکت است اگر بخواهیم به سمت این هدف متعالی با قدرت و با سرعت حرکت کنیم باید یک جمع شویم. به جرات می توان گفت انجمن همان جمعی ست که سالها به آن احساس نیاز میشد.

 

  • اکنون این انجمن ایجاد شده است و فقط کافیست که عضو آن شویم. (عضویت در انجمن صنعت ورزش) و به جمع خود ببالیم آن هم به عنوان یک خانواده. پس ما به درستی شعار خود را که آرمان ماست گذاشته ایم…ما یک خانواده ایم…

 

 انجمن در تلاش است تا تولیدات و خدمات ورزشی را برای خانواده خود با شرایط ویژه و خاص فراهم نماید

  • از این رو با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات ورزشی وارد مذاکره شده ایم با تعدادی از آنها نیز قرارداد بسته ایم تا خدمات خود را با تخفیفات ویژه در اختیار خانواده ما قرار دهند. پس با عضویت در این خانواده از شرایط ویژه برخوردار شوید.

 

  • انجمن صنعت ورزش خدمات حرفه ای خوبی به خانواده خود ارائه می دهد مانند: مشاوره های شغلی، توسعه فردی، توسعه کسب وکار، راه اندازی باشگاه و کسب و کار، کمک به بازاریابی، برندسازی و خدمات دیگر که می تواند برای شما که ممکن است به دنبال چنین خدماتی باشید. عضویت در این خانواده کارساز باشد.

 

  • و بسیاری دلایل دیگر…

 

شاید اگر در کنار هم باشیم بتوانیم قدرت بیشتری پیدا کرده و حق خود را بهتر مطالبه نماییم. فقط کافی ست به دوران کرونا نگاهی بیندازیم که چندین باشگاه و کسب و کار و فرد به واسطه نبود صدای واحد و یک نهاد پیگیر، کسب و کار خودشان را از دست دادند. شاید اگر آن زمان مثل یک خانواده کنار هم بودیم خیلی از آن کسب و کارها هم بودند و یا اکنون ضعیف تر نبودند، کمی فکرکنیم.

انجمن صنعت ورزش، یک خانواده است…این خانواده منتظر حضور شماست… به خانواده خودت بپیوند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *