اخبار

سخنرانی ریاست محترم انجمن صنعت ورزش استان در آیین رونمایی از انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی در سومین همایش ملی برند در ورزش

به گزارش روابط عمومی انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی،سومین همایش ملی برند در ورزش،پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 1402 در محل سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

طی این همایش از انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی به عنوان اولین انجمن صنعت ورزش در ایران، رونمایی شد.

«سید مرتضی عظیم زاده»،ریاست محترم انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، در بخشی از این همایش اظهار کرد: برند یکی از مهم‌ترین دارایی‌های یک فرد و یک شرکت است. باید این واژه را به معنای واقعی درک کرده و از آن بهره ببریم. آنچه توسط برند شکل می‌گیرد، ماندگار خواهد بود.

امیدواریم این همایش فتح بابی برای شروع یا حرکت مداوم و قدرتمند در مسیر برندسازی در حوزه صنعت ورزش باشد.

وی افزود: انجمن صنعت ورزش متعلق به خانواده ورزش استان خراسان رضوی است. برای اولین بار بین تمام اتاق‌های بازرگانی کشور، انجمن صنعت ورزش در استان خراسان رضوی ثبت و جزو تشکل‌های رسمی اتاق بازرگانی مشهد قرار گرفت.

دبیر همایش ملی برند در ورزش تصریح کرد: انجمن صنعت ورزش در کنار تشکل‌های دیگر اتاق بازرگانی قد علم کرده است. ما در استان خراسان رضوی به عنوان یک راهبر در تمام کشور این انجمن را پیش برده و تلاش می‌کنیم به هدف خود یعنی رشد و توسعه صنعت ورزش استان دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است در بخشی از این همایش ضمن رونمایی از انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی، برند‌های حامی ورزش استان تجلیل گردیدند.

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی انجمن صنعت ورزش استان خراسان رضوی

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *